torsdag, oktober 28, 2010

Filmsnutter på youtube

Ann Karin Brose og Talullah

Fotograf: Ann Karin Brose


I dag har jeg vært røykfri i 7 uker!!! Fantastisk :-) Ikke vært i nærheten av å sprekke på røyk, og det er herlig å være uten :-)

Gratulere så masse til Solvannets Talullah Star og Ann Karin med BIG 2!! Kjempegøy :-)

Lagt ut noen filmsnutter på youtube. Kvaliteten er ikke topp da jeg filmer med et lite kamera Nikon Coolpix. Det er heller ikke planlagte filmer, bare filmer når jeg ser det kan bli morsomt :-)
Fikk tatt en liten film av Aysy (Hovawart) og Centa som leker seg på golvet. Aysy er normalt ikke så opptatt av leker, men hun mente visst at Centa trengte en liten runde med oppdragelse og la seg derfor tilrette med en leke og fremprovoserte at Centa skulle prøve å ta den. Fikk ikke filmet begynnelsen av seansen, men fikk da med litt. Det viser hvordan valper lærer grenser av voksne hunder, og at voksne hunder faktisk skjønner at valper trenger litt grensesetting, og selv skaper en setting hvor de kan oppdra- selvfølgelig uten å skade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei søster :)
Kan du legge inn en link eller si hva slags brukernavn det er postet under? Fant ingenting under "solvannet" bortsett fra noen gamle filmsnutter

Sassy sa...

Hei!
Har ikke vært innom bloggene på lenge, så jeg har ikke sett dette før nå, men jeg må bare si... Gratulerer med røykeslutten! Jeg har selv tenkt på det lenge, og jeg kan nesten sverge på at Sassy ser anklagende på meg hver gang jeg tenner en røyk. "MÅ du gjøre det der, mamma??" Nyttårsforsett...;-)