onsdag, april 07, 2010

Dyretolk

I dag har jeg vært så heldig å få se dyretolk i "snakk" med tre dyr. Det er ikke mine egne dyr dette gjelder. Jeg har vært veldig spent på dette, og jeg må virkelig si at jeg ble imponert!! Konkrete etterprøvbare ting kom frem, og det var ikke ting som er generelle, men spesifikke for akkurat det dyret. Eierne kunne bekrefte dette også. Ble virkelig imponert :-)

I dag har Lea og Maya fått kokt laks..... nam nam, de koste seg masse. Lea var ganske urolig i natt, så det er tydelig at noe er på gang snart.

Nå har det vært en veldig stor pågang på valper. Jeg er kun interessert i å selge valper til aktive mennesker som verdsetter MENTAL trening like høyt som fysisk trening. De som ikke ønsker dette trenger ikke å ta kontakt :-) Mental trening kan være så mangt, dersom man lurer på hva det innebærer kan man søke på nettet og lese seg frem. Det er utallige måter å trene på, det viktigste er at man forstår viktigheten av dette, og faktiskt kommer til å gjøre aktivitetene med hunden.


Ingen kommentarer: